O nas

Insight Lab to agencja badawczo-konsultingowa, dostarczająca praktycznych rozwiązań dla biznesu i administracji. Doradzamy, jak trafnie odpowiadać na potrzeby pracowników oraz konsumentów.

Badania

Realizujemy badania opinii wykorzystując tradycyjne i nowoczesne narzędzia badawcze. W zależności od potrzeb klienta i specyfiki grupy docelowej, dobieramy taki zestaw metod ilościowych i jakościowych, by analiza dostarczała wyników, które docelowo mogą przełożyć się na lepsze funkcjonowanie firm i instytucji.

Obrazek: Biurko
Obrazek: Biurko

Doradztwo

Nie pozostawiamy żadnego pytania bez odpowiedzi ani problemu bez rozwiązania. Na podstawie wyników badań doradzamy, jak wzmacniać efekty procesów komunikacyjnych i organizacyjnych, by zwiększać satysfakcję odbiorców tych działań. Korzystamy przy tym z doświadczenia zespołu wyspecjalizowanego w takich dziedzinach, jak Human Resources, Employer Branding, Public Relations, i komunikacja społeczna.

Nasz zespoł

Photo: EWA ERON

EWA ERON

CHIEF OPERATING OFFICER

Z branżą badawczą związana od 2007 roku. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym zainteresowaniem są badania pracowników w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora FMCG, usług finansowych, telekomunikacji, realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych. W ramach obsługi Amazon dostarcza eksperckiej wiedzy na temat potrzeb oraz oczekiwań potencjalnych pracowników. Na co dzień współpracuje z jedną z największych firm sektora SSC gdzie prowadzi badania satysfakcji i potrzeb pracowników.

Photo: AGATA ARNOLD - WÓJTOWICZ

AGATA ARNOLD - WÓJTOWICZ

SENIOR RESEARCH SPECIALIST

Z branżą badawczą związana od 2014 roku. Zawodowo łączy wykształcenie socjologiczne i HRowe z zamiłowaniem analitycznym. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników, badaniach produktowych a także społecznych. Prowadziła również projekty ewaluacji kompetencji pracowników i jakości usług oraz badania typu Retail Audit. Współpracowała m.in. z Amazon, British American Tobacco, Shell, Uzdrowiska Kłodzkie (Staropolanka), PPG, Electrolux, DaGrasso czy Zielona Budka.

Photo: PRZEMYSŁAW HUK

PRZEMYSŁAW HUK

RESEARCH MANAGER

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Sygnity, Novartis, PGNiG, KOGENERACJA S.A., Energa, Total Money.

Photo: ALEKSANDRA SIDERI

ALEKSANDRA SIDERI

RESEARCH SPECIALIST

Z branżą badawczo-consultingową związana od 2017 roku. Specjalizuje się w badaniach konsumenckich z zakresu szeroko rozumianych doświadczeń Klientów. Realizowała projekty badawcze dla międzynarodowych organizacji handlowych z różnych branż, między innymi: FMCG, elektronicznej, fotograficznej, DIY i budowlanej. W ostatnich latach prowadziła również wizerunkowe oraz marketingowe projekty komunikacyjne, a także projekty z zakresu Customer Service i Customer Care. Uczestniczyła w tworzeniu ogólnopolskich Biur Obsługi Klienta dla międzynarodowych sieci handlowych. Odpowiadała m.in. za kwestie związane z projektowaniem standardów komunikacji z Klientami, tworzenie ścieżek kontaktu, a także nadzór nad merytorycznym i operacyjnym funkcjonowaniem Contact Center.

Photo: FILIP STANKIEWICZ

FILIP STANKIEWICZ

NEW BUSINESS MANAGER

W branży badawczej pracuje od 2019. Specjalizuje się w badaniach produktowych, szczególnie w sektorze FMCG. Współpracował z lokalnymi i globalnymi producentami, głównie z segmentów kosmetyczno-chemicznego, tytoniowego oraz alkoholowego. W Insight Lab korzysta ze ścisłego wykształcenia i zamiłowania do analizy danych w celu zapewnienia optymalnie dobranej strategii badawczej.

Zapraszamy do kontaktu

Wyślij wiadomość